Klanttevredenheidsonderzoek januari 2025

Het team van 21south hecht waarde aan de mening van haar klanten en relaties over het 21QUBZ platform én de dienstverlening van onze consultants en developers. Daarom voeren we regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit.

Het resultaat van het meest recente onderzoek (januari 2025) wordt de komende weken intern 21south besproken. Daarna worden onze klanten geinfomeerd over de resultaten en eventuele vervolgacties.

Gemiddeld scoort 21south een 7. De hoogste score is een 8 voor de beschikbaarheid van de 21QUBZ applicatie, gevolgd door de rijke functionaliteit die het 21QUBZ platform biedt (7,3). De laagste score is een 6,5, dit betreft de autorisatiemogelijkheden binnen de 21QUBZ applicatie.

**********

The 21south team values ​​the opinion of its customers and relations about the 21QUBZ platform and the services of our consultants and developers. That is why we regularly conduct customer satisfaction surveys.

The result of the most recent research (January 2025) will be discussed internally at 21south in the coming weeks. Our customers are then informed about the results and any follow-up actions.

On average, 21south scores a 7. The highest score is an 8 for the availability of the 21QUBZ application, followed by the rich functionality that the 21QUBZ platform offers (7.3). The lowest score is 6.5, which concerns the authorization options within the 21QUBZ application.

Ook interessant

Inwoner App 21QUBZ WCAG Niveau A

Inwoner App 21QUBZ WCAG Niveau A

De Inwoner App van 21QUBZ is getest op het voldoen aan de WCAG eisen. De Inwoner App scoort niveau A. De verwachting...